S.K.A.T.E. (13)

*74*

Sójcze wita akcja walczymy o skatepark. A walka hmmmm jeszcze nie znamy wyników
ale ale może coś jakieś szanse mamy no ale ja nie wiem. Wogule  to byłem
zdziwiony bo najpierw wszystko było umówione na 14 ale jak ja i mdy napisaliśmy
że nie możemy prędzej to odrazu przełożone. SZOK . No ale dobra wbijamy na
miejscówke na którą przywiózł nas super driver Krzysztof  i idziemy na
miejscówke mieliśmy bardzo blisko. No wiec wbijamy i widzimy wpizdu dzieciaków
na deskach, rolkach, rowerach poprostu szok. Jezdzić się nie dało na początku bo
każdy ci wbijał się pod nogi to było straszne co chwile się słyszałe "sorry"
albo "ej nie chciałem" a my zawsze na luzie odpowiadamy no spoko nic sie nie
stało ale mniejsza z tym. Wogóle było dużo ludzi którzy nas znali a my ich albo
nie pamiętamy albo nieznamy ale to jest okropne. Dobra zrobiliśmy grupowe foto :



Wszystko było by ok gdyby nie fakt że była tam grupka polonistów którzy mieli
jakże złe zamiary wobec nas ale cicho, Fot zrobiłem kilkanascie osobą których
nieznałem wogóle ale miło się im robiło foty ale nam już tam powoli się nudziło
plus te pseudokibice że tak powiem i jakoś zwinęliśmy się i pojechalismy na CGL
żeby tak sobie lajtowo przy muzyce z auta pojeździć.

A i chciałem doda że czarne koty to szmaty przez niego się popażyłem jak jadłem
zaległy obiad i teraz się czuje strasznie :(




S.K.A.T.E. (9)

*75*
No wiec jakoś niedawno była biba z okazji nie
pamiętam jakich ale cicho. Ja wbiłem się na nią dopiero jak ziomków spotkałem na
"zielonym" koło 21 jak wracałem na obiad wzieli mnie i wbiliśmy najpierw do
Fanaberi potem Forte a na koniec do domu Kamili. Alkoholu było prawie wcale no
dosłownie chyba 0,7 ale mniejsza z tym kulajcie foty Eloo.

2 Ziomki ale o co chodzi panie Władzo.  (  fot. Banan  )




Moja skromna telewizja GBR zarabia miliony a ja lansuje się na biedaka ( fot.
Banan )




Kacper chce do Diuks to widać ta chemia ( fot. Banan )



Tutaj akcja pedofila Diuks zapina ( fot. Banan )



Zamknięci na zimnym balkonie bez alkoholu ....... to było straszne ( fot. gbr
)



Tańczący z pilotami ( fot. Banan )



I podnieta z pornusa i branie udziału w akcji ( fot. Banan )



I to bybyło na tyle. Koniec wakacji .......... ( fot. gbr )



ALe chwila chwila KA mysiał sobie jeszcze pośmigać impreza była w piątek a KA
dzisaj walno b/s nosgrind zejsc w druga strone Szok ( fot gbr )




A chciałem dodać że modego nei było bo j est dzieckiem i ma mało czasu a wje nie
wiem zwinoł się predzej. Elooo

dodał Tomek




S.K.A.T.E. (5)

*76* Pimp my spot + Zajawa na maxa

Tak żeby nie było zamuły na blogu. No wiec jak w tytule odpicowaliśmy sobie
miejscówkę i zrobiliśmy mała sesje. W składzie ja, Ka, Mody i Denis. A resztę
dowiecie się ze zdjęć :

Obczajka na miejscówkę



Pimp spot



Jak zawsze mody nic nie robił



Pierwsza próba Ka z b/s flipem na łamane i upadek



Kolejna próba  nielepsza ale ujechany b/s flip



Dodał : Tomek  Wszystkie zdj. :
Tomek




S.K.A.T.E. (12)

*77*

Kaufland wypad skład ja, Ka, Diuksu, MłodaKREW a.k.a Mdy

Tak to tam będziemy skakać !

To ja pierwszy zrobie olllie

 

A ja heelflipa



To ja zrobie wallride



Kozak ale nie ma to jak ekipa z białego Jeepa



A ja lubie gulgotać :D


Troche zdjęć materiału video i do domu pozdro dla
ziomków z nibylandi i Kaufland cru :D eloo Do zobaczenia na twojej miejscówce !


P.S. Dziękuje Mdy który dał mi bułke z serem dziękuje :* Była dobra


Dodał : Tomasz All Fot
. : Tomasz

 





S.K.A.T.E. (5)

*78*

Żeby nie było że zamuła na blogu czy coś w ty stylu nigdy w życiu . To jest
poprostu nie mozliwe

Ty stać bo my chcieć światło by jeździć Ty rozumieć ?




Ziom rozumieć i mody mogł uczyć się b/s crox



KA tyż coś ćwiczył



Wiec tak jestesmy bogatsi o doświadczenie w jezdzie przy sztucznym świetle lecz
1 auto to troche mało. Wiec jeśli możesz nas wspomóc to ofiaruj nam swoje auto a
napewno ziomi wykrecą kozackie tricki 



Dodał : Tomek All zdj. : Tomek




S.K.A.T.E. (12)

Diuks 21:22:47

Dodasz notkę?

Diuks 21:22:43

yo masz tam jakieś fajne fotki z dzisiaj?

tomas 21:23:18

Hey

tomas 21:23:23

Zaraz lukne

tomas 21:25:15

No dodam za chwile

Diuks 21:25:45

spoko



Dzisiaj jak zawsze nic ......... nie no ściema jest nowa porcja fotek, oto one
patrzcie lukajcie komentujcie róbcie co chcecie a my i tak będziemy sobie śmigać
i foty tutaj dawać. Dzisiaj lans 4/5 cck na cgl.

Kręć posladami kręć !



Wzbudzanie respektu " Ale czemu to kur** nie wychodzi "



Cha jeden zero grasz dalej ?



Jeden do jednego gram dalej



Ja was bije na głowe



Pod koniec czill ałt ( o gbr siedzi na rurce ale szok nie widziałem go, dks
stój !!! )




I na tym byśmy skończyli było miło ale trzyba było iśc do dom ELO



Dodał : Tomek All foto : Tomek ( a jednak nie all  1# foto
MDY )



tomas 21:52:34

Dodałem

P.S. Chciałem dodać że koledzy jutro jadą do k-ce na paderewa




S.K.A.T.E. (6)

Dzisiaj Ekipa CCK zawitała na paderewa. Było
miło ale się skończyło! Koniec newsa.! Nie no ściema. NA początku były małe
problemy organizacyjne ale wszystko sie wyprostowało i .....

.... jechaliśmy nasza super-hiper-soniczną-rakietą w kierunku paderewy. Z
małym przystankiem w Chorzowie.




No wiec wysiadamy z naszej super-hiper-sonicznej-rakiety i .... mody ma szoka (
ile skate ) i śmiga.

I mała akcja gbr : KA gramy w skate Ka : no gbr: Heelflip i ciul deseczka w pół



To se pograłem z KA, ale KA sobie pograł z Diuksem w kto pierwszy zrobi! ( flip
f/s nose )



A mody pykał sobie f/s flipa.



Miałem jeszcze dodać zdjęcie moje i panny IZY ale powiedziała że mnie zajebie
wiec wolałem nieryzykować :D

Generalnie panny na paderewa były tak uprzejme że z okazji dnia chłopaka dały
nam shit kwiatki. BARDZO DZIĘKUJEMY.

Potem powrót przez Chorzów gdzie na kązdej ulicy był inny odór. Generlanie dzień
ok.



Dodał : Tomek All fot.: Tomek






2017

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2016

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2015

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2014

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2013

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2012

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2011

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2010

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2009

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2008

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2007

december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january


2006

december
november
october
september
august
july
june
may